Google Adwords kampányok
Üzleti célok
Ügyvédi irodánk díjszabása az általános nemzeti és nemzetközi gyakorlatot követi. A jogi tanácsadást és képviseletet elsődlegesen óradíjas alapon látjuk el, és ügyfeleinket előzetesen tájékoztatjuk a megbízás ellátásához szükséges időráfordításról, így biztosítva azt, hogy a felmerülő költségekkel tervezni lehessen.
Facebook kampányok
A Facebook, mint marketing platform
A Facebook közösségi médiaszolgáltatása ma már egy kiváló marketing eszköz éa nem csak márkaépítésre alkalmas, hanem rendkívül hatékonyan támogatja az értékesítést, valódi konverziókat hoz, sokszor jobb áron, mint bármely más online platform. Mi segítünk kihozni a kampányodból a maximumot!
Kiváló célzási lehetőség
A Facebook kiváló célzási lehetőségeket kínál érdeklődési körökre, magatartásokra, egyéni célközönségekre, földrajzi térségre, és demográfiára.
Minősített szakemberek
A Mediaorigo csapatában Facebook marketing specialisták végzik a kampánymenedzsmentet, felkészülve a termékújdonságok kiaknázására.
Mindig megfelelő hirdetésformátum
Függetlenül attól, hogy videót, fényképet vagy szöveget szeretnénk használni – vagy ezeket együtt –, minden történethez van megfelelő formátum. Ügyviteli rendszer licencelő partnereink esetén támogatjuk az ügyvitelbe integrált Facebook játékkampányokat.
Audience Network
A hirdetések megjelenhetnek a Facebookon belül, az Instagramon és az úgynevezett Audience Network hálózaton is (Facebook display hálózat).
Havi teljesítmény kimutatás
Minden hónapban eseménynaplót küldünk az ügyfeleinknek az elmúlt hónap teljesítményéről és személyes konzultációt biztosítunk számukra.
Instagram kampányok
Az Instagram jelentősége
Az Instagram mára kiemelt fontosságú szerepet tölt be az üzleti életben akár szolgáltatásról, akár termékértékesítésről van szó, hiszen a márka ismertségének növelésében az egyik legkiválóbb eszköztár áll rendelkezésünkre az Instagramon. A felhasználók száma is folyamatos növekedést mutat és rejlő lehetőséget egyre több márka ismeri fel, így kiemelten jelentős a releváns követőbázis felépítése is a csatornán.
Hogyan növelheted Insta profilod követőbázisát?
Instagram követőszerzés PPC hirdetések segítségével
Ennél a módszernél a Facebook hirdetési rendszeréből indítunk egy elérés típusú kampányt. A célzás tekintetében három hirdetéssorozatot indítotunk remarketing, érdeklődés és hasonmás célközönség alapon, hirdetéssorozatonként relatíve alacsony heti költségkerettel. Mivel a Hirdetéskezelő rendszere nem kínál a rajongógyűjtőhöz hasonló követőgyűjtő kampányt az Instagram csatornáján, pontosan sajnos nem mérhető, hogy az összes követő a hirdetésünkből érkezik, de valószínűsíthetően a többség a hirdetés hatására követi be ilyenkor az oldalunkat. A tapasztalataink alapján ebben az esetben valóban releváns felhasználókat gyűjtünk, hiszen az interakciók száma is egyenes arányban növekszik a követőtáborral.
Instagram követőszerzés szoftver segítségével
Ebben az esetben szoftvert alkalmaztunk az Instagram követőtábor növelésére. A szoftver indulása előtt témakört, lokációt és konkurens oldalakat adunk meg a rendszernek, így ezáltal ezeknek az ismérveknek megfelelően keres nekünk felhasználókat a szoftver. Az első megoldáshoz képest a számok a szoftver esetében jobbnak bizonyulnak, azonban az ügyfelünknél az interakciók ilyenkor nem növekedtek egyenes arányban a követőtáborral. A profilunkat bekövető felhasználók listáját görgetve szembesülhetünk vele, hogy a szoftver automatizmusai révén olyan felhasználókat is hoz, akik nem feltétlenül relevánsak megbízónk tevékenységének szempontjából, de a kampány hatásos..
Instagram követőszerzés manuális be -és kikövetés használatával
Ebben az esetben kampány menedzsereink keresnek rá olyan konkurens oldalakra, amelyek követői relevánsak a termék értékesítése szempontjából, és őket követjük be egy megadott szabályrendszer szerint, amit az Instagram algoritmusa engedélyez. A növekedés ebben az esetben a legkisebb, ugyanakkor ebben az esetben a bekövetésen túl interakcióba is lépünk a felhasználókkal, így sokkal relevánsabb követőket sikerül szereznünk, akik valóban interaktívak az egyes tartalmaink közzétételekor. Ez a kampánytípus a legidőigényesebb és ezáltal a legköltségesebb, , de természetesen te szabhatod meg, hogy mennyit vagy képes rááldozni a kampányra és mennyire érdemes neked ez a csatornát fókuszba helyezni az online jelenlétedben.
Kampánymixben az erő
Összességében a tapasztalatok alapján, ha kifejezetten értékesítés a célod és van ráfordítható költségkereted, akkor érdemes hirdetési kampánymixben gondolkodnod.
Ha szeretnél még többet megtudni az Instagramban rejlő üzleti lehetőségekről, személyre szabott tanácsainkkal fellendíteni a közösségi marketingedet, akkor válaszd konzultációnkat és segítünk kihozni a maximumot a csatornából!
E-mail marketing kampányok
Az e-mail marketing az online marketing egyik legköltséghatékonyabb eszköze. Fontos hangsúlyozni, hogy az e-mail marketing nem egyenlő a hírlevél küldéssel. Az e-mail marketing többféle kommunikációs célra használható fel, legyen szó cégek közötti (B2B), vagy cég-fogyasztó közötti (B2C) kommunikációról. Az e-mail marketing célja lehet a márkaismertség növelése, új ügyfelek/vevők elérése, meglévő ügyfelek „reaktiválása”, weboldalak látogatottságának növelése, valamint közvetlen termék/szolgáltatás-értékesítési céllal is indíthatók e-mail kampányok. A Mediaorigo segít a növekedésben, fordulj hozzánk bizalommal!